Skip to content
Research data finder
FI|EN

Factors Affecting Progress of Studies 1998

Metadata completeness
80.0 %

Data used
Dataset title
Description
Language
No language
Author
Lempinen, Petri
Opiskelijajärjestöjen tutkimussäätiö (Otus)

Suomela, Sanna
Opiskelijajärjestöjen tutkimussäätiö (Otus)

Vesikansa, Sanna
Opiskelijajärjestöjen tutkimussäätiö (Otus)
Distributor
Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto
Send a message
http://www.fsd.uta.fi/
Owner
Opiskelijajärjestöjen tutkimussäätiö
Contributor
Other
License

Other (Not Open)

Copyright notice

Aineisto on käytettävissä (B) tutkimukseen, opetukseen ja opiskeluun. Aineistoon ja sen tekijöihin tulee viitata asianmukaisesti kaikissa julkaisuissa ja esityksissä, joissa aineistoa käytetään. Tietoarkiston antaman malliviittaustiedon voi merkitä lähdeluetteloon sellaisenaan tai sitä voi muokata julkaisun käytäntöjen mukaisesti. Tietoarkistoon on lähetettävä viitetiedot kaikista julkaisuista, joissa käyttäjä hyödyntää aineistoa. Aineiston alkuperäiset tekijät ja tietoarkisto eivät ole vastuussa aineiston jatkokäytössä tuotetuista tuloksista ja tulkinnoista.

Citation

Lempinen, Petri (Opiskelijajärjestöjen tutkimussäätiö (Otus)) & Suomela, Sanna (Opiskelijajärjestöjen tutkimussäätiö (Otus)) & Vesikansa, Sanna (Opiskelijajärjestöjen tutkimussäätiö (Otus)): Opintojen etenemiseen vaikuttavat tekijät 1998 [sähköinen tietoaineisto]. Versio 1.0 (2002-01-23). Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto [jakaja]. http://urn.fi/urn:nbn:fi:fsd:T-FSD1116

Show more citation formats
Geographical areas covered
Suomi
Period of time covered
1998 to 1998
Project and funding information

No funding information is available.

Identifier
urn:nbn:fi:fsd:T-FSD1116
Related data
Reference to dataset
FSD1116
Dataset lifecycle events
Event Who When Description
collection Opiskelijajärjestöjen tutkimussäätiö 1998-04-01 Event automatically created at import.
creation Lempinen, Petri; Suomela, Sanna; Vesikansa, Sanna 1998 Event automatically created at import.
Most recent data modification date
1998-00-00
Additional information

Comments

Please log in to comment.