Skip to content
Research data finder
FI|EN

School Well-being Profile 2017-2018: Upper Secondary Institutions

Metadata completeness
60.0 %

Data used
Dataset title
Description
Language
No language
Author
Konu, Anne
Tampereen yliopisto. Yhteiskuntatieteiden tiedekunta. Terveystieteet
Distributor
Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto
Send a message
http://www.fsd.uta.fi/
Owner
Konu, Anne
Contributor
Other
License

Other (Not Open)

Copyright notice

Jatkokäyttäjien tulee lähettää aineiston tekijälle yksi kappale julkaisuista (sähköisenä tai painettuna), joissa ovat käyttäneet tätä aineistoa. Julkaisujen postitusosoite on: Anne Konu, anne.konu@uta.fi, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Terveystieteet, 33014 Tampereen yliopisto. Aineisto on käytettävissä (B) tutkimukseen, opetukseen ja opiskeluun. Aineistoon ja sen tekijöihin tulee viitata asianmukaisesti kaikissa julkaisuissa ja esityksissä, joissa aineistoa käytetään. Tietoarkiston antaman malliviittaustiedon voi merkitä lähdeluetteloon sellaisenaan tai sitä voi muokata julkaisun käytäntöjen mukaisesti. Tietoarkistoon on lähetettävä viitetiedot kaikista julkaisuista, joissa käyttäjä hyödyntää aineistoa. Aineiston alkuperäiset tekijät ja tietoarkisto eivät ole vastuussa aineiston jatkokäytössä tuotetuista tuloksista ja tulkinnoista.

Citation

Konu, Anne (Tampereen yliopisto): Koulun hyvinvointiprofiili 2017-2018: toisen asteen oppilaitokset [sähköinen tietoaineisto]. Versio 1.0 (2018-06-19). Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto [jakaja]. http://urn.fi/urn:nbn:fi:fsd:T-FSD3274

Show more citation formats
Geographical areas covered
Suomi
Period of time covered
2017-08 to 2018-05
Project and funding information

No funding information is available.

Identifier
urn:nbn:fi:fsd:T-FSD3274
Related data
Reference to dataset
FSD3274
Dataset lifecycle events
Event Who When Description
collection Konu, Anne; Kainulainen, Lauri; Opetushallitus 2017-08 Event automatically created at import.
Most recent data modification date
2018-06-19
Additional information

Comments

Please log in to comment.