Siirry sisältöön
Tutkimusaineistojen hakupalvelu
FI|EN

Koulun hyvinvointiprofiili 2017-2018: toisen asteen oppilaitokset

Metatietojen kattavuus
60.0 %

Dataa käytetty
Aineiston otsikko
Kuvaus
Kieli
Ei kieltä
Tekijä
Konu, Anne
Tampereen yliopisto. Yhteiskuntatieteiden tiedekunta. Terveystieteet
Jakelija
Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto
Lähetä viesti
http://www.fsd.uta.fi/
Omistaja
Konu, Anne
Avustaja
Muu
Lisenssi

Other (Not Open)

Lisätietoja käyttöluvasta

Jatkokäyttäjien tulee lähettää aineiston tekijälle yksi kappale julkaisuista (sähköisenä tai painettuna), joissa ovat käyttäneet tätä aineistoa. Julkaisujen postitusosoite on: Anne Konu, anne.konu@uta.fi, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Terveystieteet, 33014 Tampereen yliopisto. Aineisto on käytettävissä (B) tutkimukseen, opetukseen ja opiskeluun. Aineistoon ja sen tekijöihin tulee viitata asianmukaisesti kaikissa julkaisuissa ja esityksissä, joissa aineistoa käytetään. Tietoarkiston antaman malliviittaustiedon voi merkitä lähdeluetteloon sellaisenaan tai sitä voi muokata julkaisun käytäntöjen mukaisesti. Tietoarkistoon on lähetettävä viitetiedot kaikista julkaisuista, joissa käyttäjä hyödyntää aineistoa. Aineiston alkuperäiset tekijät ja tietoarkisto eivät ole vastuussa aineiston jatkokäytössä tuotetuista tuloksista ja tulkinnoista.

Sitaatti

Konu, Anne (Tampereen yliopisto): Koulun hyvinvointiprofiili 2017-2018: toisen asteen oppilaitokset [sähköinen tietoaineisto]. Versio 1.0 (2018-06-19). Yhteiskuntatieteellinen tietoarkisto [jakaja]. http://urn.fi/urn:nbn:fi:fsd:T-FSD3274

Näytä lisää sitaattiehdotuksia
Maantieteellinen kattavuus
Suomi
Ajallinen kattavuus
2017-08 - 2018-05
Projekti- ja rahoitustiedot

Rahoitustietoja ei ole saatavilla.

Tunniste
urn:nbn:fi:fsd:T-FSD3274
Muut aineistoon liittyvät tunnisteet
Viittaus aineistoon
FSD3274
Aineston elinkaaren tapahtumat
Tapahtuma Kuka Milloin Kuvaus
kokoaminen Konu, Anne; Kainulainen, Lauri; Opetushallitus 2017-08 Tapahtuma luotu automaattisesti tuonnin yhteydessä
Datan viimeisin muokkauspäivämäärä
2018-06-19
Lisätietoa

Kommentit

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi