Siirry sisältöön
Tutkimusaineistojen hakupalvelu
FI|EN

TÄRKEÄÄ TIETOA ETSIMEN KÄYTÖSTÄ! Vanha Etsin -palvelu (etsin.avointiede.fi) siirtyy osaksi uudistettua Etsin -palvelua (etsin.fairdata.fi) heinäkuun alussa 2019. CSC siirtää kaikki vanhassa Etsimessä JULKAISTUT aineistot uuteen Etsimeen.
Aineistojen kuvailu päättyy vanhassa Etsimessä 12.6.2019. Aineistot kuvailaan jatkossa uuteen Etsimeen uuden Qvain -palvelun avulla, joka otetaan käyttöön heinäkuun 2019 alussa.
Huom! Muista julkaista aineistosi, jos haluat niiden siirtyvän uuteen Etsimeen.

Etsi aineistoa

Löytyi 17 aineistoa
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 2011

    Sosiaalibarometrit kartoittavat laaja-alaisesti vastaajien organisaatioiden tilannetta ja palveluiden vastaavuutta organisaation toiminta-alueen asukkaiden tarpeisiin. Vuoden 2011 sosiaalibarometrissä vastaajina olivat kuntien sosiaalihuollon, Kansaneläkelaitoksen toimistojen, työ- ja elinkeinotoimistojen sekä terveyskeskuksien johtavissa asemissa olevat...
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 2010

    Kyselyssä vastaajina olivat kuntien sosiaalihuollon, Kansaneläkelaitoksen toimistojen, työ- ja elinkeinotoimistojen sekä terveyskeskuksien johtavissa asemissa olevat työntekijät ja sosiaalihuollon lautakuntien puheenjohtajat. Kysely kartoittaa laaja-alaisesti vastaajien organisaatioiden tilannetta ja palveluiden vastaavuutta organisaation toiminta-alueen...
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 2009

    Sosiaalibarometrit kartoittavat laaja-alaisesti vastaajien organisaatioiden tilannetta ja palveluiden vastaavuutta organisaation toiminta-alueen asukkaiden tarpeisiin. Vuoden 2009 sosiaalibarometrissä vastaajina olivat kuntien sosiaalitoimen, Kansaneläkelaitoksen toimistojen, työ- ja elinkeinotoimistojen sekä terveyskeskuksien johtavissa asemissa olevat...
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 2008

    Sosiaalibarometrit ovat tutkimuksellisia ajankohtaisselvityksiä, joiden tarkoituksena on tuottaa mahdollisimman ajan tasalla olevaa tietoa hyvinvoinnin, palvelujen ja julkisen palvelujärjestelmän tilanteesta. Vuoden 2008 Sosiaalibarometri-kyselyssä ajankohtaisteemoina ovat kunta- ja palvelurakenneuudistus sekä vaikeimmin työllistyvien välityömarkkinat....
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 2007

    Vuoden 2007 Sosiaalibarometri-kyselyssä pääteemoina olivat organisaation henkilöstöresurssit, toimi- ja toiminta-alueittainen palvelutarjonta, hyvinvoinnin tilanne, hyvinvointi yhteisen työn kohteena, muuttuvat palvelurakenteet sekä ehkäisevä työ. Kyselyssä vastaajina olivat kuntien sosiaalitoimen, Kansaneläkelaitoksen toimistojen, työvoimatoimistojen...
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 2006

    Kyselyssä vastaajina olivat sosiaalitoimien, Kansaneläkelaitoksen toimistojen, työvoimatoimistojen sekä terveyskeskuksien johtavissa asemissa olevat työntekijät. Kyselyssä kartoitettiin laaja-alaisesti vastaajien organisaatioiden tilannetta ja palveluiden vastaavuutta organisaation toiminta-alueen asukkaiden tarpeisiin. Vastaajilta kysyttiin organisaation...
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 2005

    Kyselyssä vastaajina olivat sosiaalitoimien, terveyskeskuksien, Kansaneläkelaitoksen toimistojen, työvoimatoimistojen sekä sosiaali- ja terveysjärjestöjen johtavissa asemissa olevat työntekijät. Kyselyssä kartoitettiin laaja-alaisesti suomalaisten hyvinvointia, vastaajaorganisaatioiden palveluja sekä palvelujärjestelmän tilaa ja ennakoituja...
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 2004

    Kyselyssä vastaajina olivat sosiaalitoimien, terveyskeskuksien, Kansaneläkelaitoksen toimistojen, työvoimatoimistojen sekä sosiaali- ja terveysjärjestöjen johtavissa asemissa olevat työntekijät. Kyselyssä kartoitettiin laaja-alaisesti suomalaisten hyvinvointia ja vastaajaorganisaatioiden mahdollisuutta toteuttaa palvelutehtäväänsä. Vastaajilta...
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 2003

    Kyselyssä vastaajina olivat sosiaalitoimien, terveyskeskuksien, Kansaneläkelaitoksien paikallistoimistojen, työvoimatoimistojen sekä sosiaali- ja terveysjärjestöjen johtavissa asemissa olevat työntekijät. Kyselyssä kartoitettiin hyvinvointia organisaation toiminta-alueella tiedustelemalla hyvinvoinnin kokonaistilannetta, eri elämänvaiheissa olevien...
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 2002

    Tutkimuksessa vastaajina olivat kuntien sosiaalitoimen, terveyskeskusten, Kansaneläkelaitoksen paikallistoimistojen, työvoimatoimistojen sekä sosiaali- ja terveysjärjestöjen johtavassa asemassa olevat työntekijät tai johtoryhmät. Vastaajilta pyydettiin arvioita erilaisissa elämäntilanteissa olevien väestöryhmien hyvinvoinnin tilanteesta ja eri tahojen...
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 2001

    Tutkimuksessa vastaajina olivat kuntien sosiaalitoimen, terveyskeskusten, Kansaneläkelaitoksen paikallistoimistojen, työvoimatoimistojen sekä sosiaali- ja terveysjärjestöjen johtavassa asemassa olevat työntekijät tai johtoryhmät. Vastaajilta pyydettiin arviota erilaisissa elämäntilanteissa olevien väestöryhmien hyvinvoinnin tilanteesta ja mahdollisuutta...
  • Metatiedot: 3/5

    Verkostokartoitus 1994: kunnat

    Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, voivatko hyvinvointipalveluiden tuottajat verkostoitua alueellisesti joustavaksi tukiverkostoksi. Tutkimuksessa kysyttiin vastaajilta, onko kunnan sosiaalitoimi yhdistetty muiden hallintokuntien kanssa. Lisäksi vastaajia pyydettiin arvioimaan organisaatiossaan viime vuosien aikana tapahtuneita, käynnissä tai...
  • Metatiedot: 3/5

    Verkostokartoitus 1994: järjestöt

    Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa hyvinvoinnin verkostomaisen tuottamisen nykytilaa sosiaali- ja terveyspoliittisten järjestöjen osalta. Aluksi vastaajilta kysyttiin oman järjestön luonnetta, sen jäsenmäärää, henkilöjäsenten taustaa ja järjestöön liittymisen syitä, palkattujen työntekijöiden määrää sekä järjestön tuottojen ja menojen markkamäärää....
  • Metatiedot: 3/5

    Verkostokartoitus 1994: kuntien hankkeet

    Kyselyllä kartoitettiin sosiaali- ja terveysalan käynnissä olevia yhteistyön kehittämishankkeita kunnissa ja tarkemmin eri hyvinvointipalvelujen tuottajien välistä sen laatuista toimintaa, jolla pyritään edistämään yhteistyötä hallinnon sisällä, hallintokuntien välillä tai suhteessa muihin toimijoihin, esimerkiksi järjestöihin. Vastaajilta kysyttiin...
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 2000

    Tutkimuksessa vastaajina olivat sosiaalitoimien, terveyskeskuksien, Kansaneläkelaitoksien paikallistoimistojen, työvoimatoimistojen sekä sosiaali- ja terveysjärjestöjen johtavissa asemissa olevat työntekijät. Vastaajilta pyydettiin arviota asiakkaiden sekä eri väestöryhmien, kuten uusperheiden ja työttömien, hyvinvoinnista ja sosiaalisesta...
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 1999

    Tutkimuksessa vastaajina olivat sosiaalitoimien, terveyskeskuksien, Kansaneläkelaitoksien paikallistoimistojen, työvoimatoimistojen sekä sosiaali- ja terveysjärjestöjen johtavissa asemissa olevat työntekijät. Vastaajilta pyydettiin arviota asiakkaiden hyvinvoinnista sekä eri väestöryhmien, kuten uusperheiden ja työttömien, hyvinvoinnista ja sosiaalisesta...
  • Metatiedot: 3/5

    Sosiaalibarometri 1998

    Tutkimuksessa vastaajina olivat sosiaalitoimien, terveyskeskuksien, Kansaneläkelaitoksien paikallistoimistojen, työvoimatoimistojen sekä sosiaali- ja terveysjärjestöjen johtavissa asemissa olevat työntekijät. Vastaajilta pyydettiin arviota asiakkaiden hyvinvoinnista sekä eri väestöryhmien, kuten uusperheiden ja työttömien hyvinvoinnista ja sosiaalisesta...